Escrache a Mercè Homs davant la mort de Juan Andrés Benítez a mans dels mossos d’esquadra


web-CAT-buscamos-respuestas

Dimecres 30, a les 18.30h, vine al Consell de barri al carrer Montalegre, 7, per demanar explicacions als responsables polítics de la mort d’un veí al barri després de rebre una brutal pallissa a mans de mossos d’esquadra.

Perquè com veïnes i veïns del Raval entenem que els representants municipals són els responsables polítics d’aquesta mort, de la persecució a les veïnes i de la seva criminalització amb ordenances que fomenten els abusos policials. Aquesta actuació política té com a  finalitat netejar el barri per a dedicar-lo a usos turístics. L’intent de gentrificació del barri és ben evident amb l’aprovació del Pla d’Abusos de Ciutat Vella i de les polítiques aplicades que estan sent demolidores per als més vulnerables.

Callen com a putes perquè tenen molt a amagar, ara que les putes del Raval no callen i s’organitzen com Putes indignades i surten al carrer a exigir els seus drets.

din-a3-CAT-impresion-cartel-el-barrio-habla-tu-callas
Descarrega’t:
– els cartells en castellà  a color 1 i 2,
– el cartell en castellà en b/n.
Anuncios

Un comentario en “Escrache a Mercè Homs davant la mort de Juan Andrés Benítez a mans dels mossos d’esquadra

  1. NO ENCUENTRO PALABRAS PARA EXPLICAR LA SENSACIÓN DE IMPOTENCIA QUE SIENTO. NO HAY NADA QUE JUSTIFIQUE LA BRUTALIDAD POLICIAL CONTRA UNA PERSONA YA REDUCIDA E INMOVILIZADA. A LOS MOSSOS D’ESQUADRA SE LES SUPONE UNA FORMACIÓN ESCRUPULOSA EN SUS FUNCIONES, Y MÁS CUANDO SE TRATA DE REALIZAR UN “SERVICIO” QUE ENTENDEMOS, PARA ELLOS, RUTINARIO-SENCILLO, DE “CALMAR Y REDUCIR” A UN VECINO DEL BARRIO “SUPUESTAMENTE NERVIOSO”, (POR EL MOTIVO QUE SEA. ES LO DE MENOS) Y DESARMADO. ME SOBRECOGE LA BRUTALIDAD DESMESURADA EMPLEADA POR LOS AGENTES. ¿QUÉ FORMACIÓN HAN RECIBIDO? ¿DÓNDE ESTÁ SU VOCACIÓN DE SERVICIO PÚBLICO?. EXIGIMOS QUE ESTE CRIMEN NO QUEDE IMPUNE, ASÍ COMO UNA INVESTIGACIÓN ESCRUPULOSA, SIN ENCUBRIDORES INSTITUCIONALES, QUE LLEGUE HASTA EL FONDO, Y CUYA CONSECUENCIA FINAL SEA, COMO ES DE JUSTICIA, JUZGAR A VERDUGOS Y DEPURAR RESPONSABILIDADES Y CONSEGUIR QUE EL CUERPO DE LOS MOSSOS D’ESCUADRA RECUPERE LA CONFIANZA DE LOS CIUDADANOS A LOS QUE DEBE PROTEGER Y NO ANIQUILAR.

Responde

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s